Ladda energi


Idag har jag varit hemma - igen. Åh, vad jag är trött på att vara sjuk! Jag hade så gärna velat gå till skolan idag för att se de andra gruppernas vfu-redovisningar men det var lika bra att stanna hemma. Den här examinationen är nämligen uppdelad på två dagar, ett par grupper redovisade sitt vfuprojekt idag och ett par andra grupper ska göra det imorgon. Imorgon är det dags för min grupp därför var det lika bra att stanna hemma idag. Är rädd för att jag hade varit ännu sämre imorgon om jag inte hade stannat hemma. Och att agera och gå in i roll när man är sjuk...nja, inte roligt! Men oj, vad sugen jag var på att få se de andras teaterprojekt. Blääää på jobbiga förkylningar. Men det är bara att inse, är man helt slut efter att ha gått bort till affären som ligger 2 min ifrån där man bor...ja, då är man nog inte frisk nog att pendla till skolan.

Men imorgon.. då ni, då SKA jag till skolan. Då är det dags att gå in i rollen som Eugene för sista gången!

Kanske dags att kolla så allt är med i väskan? Det kan nog vara en bra idé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0