Premiär för vår teater!

Idag var det dags för premiären av vår teater. Jag har ju skrivit lite om den här innan då vi har tränat och förberett inför den i ett par dagar. Och idag var det då äntligen dags. Jag var ganska nervös ska jag väl erkänna men det gick faktiskt riktigt bra! Eftersom barngruppen som vi skulle spela upp för var väldigt stor (drygt 40 barn) så delade vi upp det så att vi hade två föreställningar istället. Den första gången gick väl inte direkt dåligt men vi var alla lite osäkra och agerade inte så pass mycket som vi kunde ha gjort. Därför blev andra gången så mycket bättre! Då använde vi hela kroppsspråket och byggde ut vår dialog med varandra ännu mer och det var så roligt!! Jag är riktigt stolt över mig själv. Ibland gäller det att bara våga hoppa, efteråt är man så jädra glad över att man vågade! :) Imorgon är det dags för den sista föreställningen! 

Tänkte att jag skulle ta och förbereda lite inför helgen då det händer en del grejer. Både konfirmation och förhoppningsvis även loppis!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0