Snart dags för...




Harry Potter and the Deathly Hallows part 2. Den 13 juli rättare sagt är det Sverigepremiär för den allra sista filmen om Harry Potter. Jag ser fram emot premiären, det ska bli intressant att se hur de har byggt upp hela historien utifrån boken. Och sen är jag ju lite av en nörd när det gäller Harry Potter haha. Första gången som jag hörde talas om Harry Potter var när jag var runt 10-11 år och vår lärare hade den allra första boken om Harry Potter som högläsningsbok. Jag blev sugen på att läsa den själv..och ja, sen var jag fast. Alla böckerna står här hemma, allihopa är lästa flera gånger om, dock var det ett tag sen nu. I klippet ovanför får ni alla fall en liten sneak peak från filmen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0