Solskensväder!

Idag har det varit härligt väder igen, jag älskar att det är så fint ute! Grönt på träden, och blommor i rabatten. Och solglasögon, jag lever i dem nu. Så var det minsann inte för ett par år sedan då jag inte lyckades hitta ett enda par som jag trivdes i. Men nu har jag ett par som jag stortrivs i så jag håller alla tummar jag har så att de inte går sönder.

Idag har jag varit ledig hela dagen. Har bara tagit det lugnt, och även träffat en vän. Blev en massa prat och så lockade hon även mitt hår. Jag älskar hennes locktång (eller vågtång som den här heter). Håret blir så fint och det håller ganska länge. Denna månaden får jag lite extra pengar eftersom jag har jobbat en del så jag tror nog att jag ska beställa hem en sån vågtång! En bra investering inför sommaren :) Kan se om jag kan ta en bild imorgon så får ni se.

Ikväll blir det en lat kväll framför tvn. Tänkte kolla in om den där Saade går vidare eller inte. Imorgon blir det jobb på en förskola här i närheten, 9-16.30.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0