-

Lördagskvällen spenderades tillsammans med vänner. Det blev kubbspelande och det gick ju rakt åt skogen om man säger så. Det var killarna mot tjejerna och vi var totalt övertygade om att vi skulle vinna. Förra gången så vann vi ju ;) Men icke! Trots att vi var en person mer i vårt lag så blev vi rent ut sagt utklassade (och det 3ggr i rad!). Men vi skyller på att det var alldeles för mörkt! Nästa gång kör vi i dagsljus, kanske vi har större tur då?! Haha. Det blev även lite dricka, prat, frågesport och en och annan dans. En trevlig kväll helt enkelt :)
Dock blev det inga bilder, jag glömde alldeles bort det.

nu har jag precis hunnit göra klart pastasalladen som jag ska ha med mig på utedagen imorgon. Dock råkade jag hälla ut hälften av all pasta rakt ner i diskhon.. Haha, typiskt mig! Men nu är allt förberett i alla fall, hoppas på att det blir fint väder imorgon. Enligt smhi så ska det tydligen blir 19 grader. Jag hoppas de har rätt!

Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen. Jag har en plan om att somna tidigt ikväll men det känns redan nu som om den kommer att misslyckas. Jag är inte ett dugg trött trots att jag har sovit dåligt ett par dagar nu. Vi får se hur det går!


Istället för bilder så bjuder jag på den här videon. Jag och Denise tittade på den igår och det är sjukt hur duktig han är, bara 11år gammal. Och sen är han ju ursöt också, vi ville adoptera honom båda två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0