Wildberries

Ibland är jag allt en tidsoptimist, trots att jag visste att jag behövde ta bussen in till stationen 12.14 för att hinna med tåget så står jag ändå drygt 30 minuter innan jag ska åka och börjar göra pastasalladen som jag ska ha med mig (phuuu, lite för lång mening där ja!). Hur smart är det? Mötte i alla fall upp resten av klassen lite utanför parken runt tvåtiden. Dock var det inte så många som kom men vi hade det riktigt skojigt i alla fall. Fast när vi satte oss ner i parken för att äta så upptäcker jag att jag inte har någon Rhode Island dressing med mig. Och att äta pastasallad utan det, det går minsann inte. Så jag promenerade in till stan för att köpa det! Kan säg att det var riktigt gott att äta sen, jag var hungrig!

Vi satt där i ett par timmar, drack lite gott, grillade och lekte "jag har aldrig...". Det var riktigt roligt, var ett härligt gäng! :)


När jag promenerade in till stan för att få tiden att gå (jag lyckades nämligen missa mitt tåg hem med ett par sekunder, och de går bara en gång i timmen) så såg jag att Sveriges radio, rättare sagt P4, hade en minikonsert på torget!



Imorgon tänkte jag pyssla lite med portfolion. Här är några av de bilder som jag tänkte använda! Jag har tagit ganska många bilder under terminen så jag har en hel del att välja mellan.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0