Praktik

Just nu är jag ute på min femveckorspraktik vilket är otroligt roligt men som även tar tid och energi (planering osv). Jag har struntat lite i bloggen, ibland får man prioritera :) Jag trivs i alla fall, det är en mysig förskola. Idag har vi varit ute i skogen och lagat middag på stormkök. Jag hade dessutom en aktivitet där de fick ett varsitt uppdragskort ur en spännande påse. Uppdragen handlade om olika placerings/lägesord (över, under osv). Barnen var så duktiga!

Imorgon ska vi fortsätta med att blåsa såpbubblor men denna gången går vi från att lära oss att blåsa till vad som händer med bubblorna (färg, storlek, olika former på det man blåser med osv).

Nu är jag så trött men ska skriva ner en planering inför imorgon. Sen ska jag bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0