Så nöjd!

Idag har det varit fullt upp. Åkte in till körskolan för en körlektion halv tolv. Idag var det omkörning på landsväg som gällde, blev en lite längre lektion än vanligt. Vi var två bilar (två elever i varje bil) som turades om att köra om varandra. Det gick så bra! :) Jag var lite nervös för att det skulle gå dåligt eftersom jag skulle köra med en annan körlärare än jag brukar plus ny bil. Men det gick kanon! Vi fick även testa på att bromsa in (hårt!!) från 60-65 km/h. Det var riktigt roligt!

Efter körlektionen cyklade jag hem till Emma för att prata lite och fika. Därefter var det direkt till frisören. Idag stod det förändring på schemat, men jag är så nöjd! La in ljusa slingor i håret vilket blev riktigt snyggt. Om jag kommer ihåg det så ska jag lägga in en före och efterbild så får ni se :)

Nu är det dock plugg inför tentan imorgon som gäller. En del av teorierna sitter riktigt bra, och en del sitter lite sisådär. Hoppas på att det går bra på tentan imorgon, skulle vara så skönt om jag klarade den direkt istället för att göra om den.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0